SRK 125S to ekscytujący motocykl typu naked z mocnym silnikiem, ramą typu deltabox, doskonałą ergonomią i zwinnym prowadzeniem. Agresywny styl łączy się z zaawansowaną technologią i wysokiej jakości komponentami. SRK 125S zapewnia maksymalną przyjemność z jazdy, niezależnie od tego, czy jeździsz w dużym ruchu miejskim, czy krętymi wiejskimi drogami.
Czterosuwowy silnik o pojemności 125 cm3 spełnia normę emisji spalin Euro 5 i zapewnia maksymalną moc 15 KM. Precyzyjny wtrysk elektroniczny zapewnia bardzo dynamiczną reakcję silnika i niskie zużycie paliwa. Przy zużyciu zaledwie 2,5 litra na 100 kilometrów i w połączeniu z 10-litrowym zbiornikiem jego zasięg przekłada się na nawet 400 kilometrów.
Sportowe dwuczęściowe siedzenia z wygrawerowanym logo w pełni nawiązują do konstrukcji SRK 125 S. Zapewniają dużo miejsca i maksymalny komfort, dzięki dużej ilości pianki, nie wpływając przy tym na sportowy wizerunek motocykla. Przykładem tego jest konstrukcja uchwytów pasażera, które pięknie komponują się ze sportowym designem maszyny, a jednocześnie pozostają naprawdę funkcjonalne. Niska pozycja siedząca zapewnia również mniejszym motocyklistom dużą pewność i bezpieczne prowadzenie motocykla w każdej sytuacji na drodze.
SRK 125 S to jeden z niewielu motocykli w swojej klasie
wyposażony w stalową, podwójną ramę kołyskową. Solidność konstrukcji jest jedną z głównych cech charakteryzujących sportowe zachowanie motocykla.Stalowa, podwójna rama kołyskowa SRK 125 S gwarantuje wyjątkową sztywność skrętną, co przekłada się na precyzyjne prowadzenie motocykla nawet w najbardziej dynamicznych warunkach. W porównaniu z lekkimi ramami aluminiowymi, konstrukcja stalowa zapewnia większą odporność na odkształcenia, co jest szczególnie istotne podczas intensywnej jazdy sportowej.
Mocny układ hamulców tarczowych z elektronicznym ABS z przodu i z tyłu zapewnia precyzyjną siłę hamowania i bezpieczne prowadzenie. Specjalnie ukształtowane faliste tarcze hamulcowe zapewniają optymalne odprowadzanie ciepła i długą żywotność. Elektroniczny system ABS z przodu i z tyłu zapewnia optymalne dozowanie siły hamowania, zapobiegając blokowaniu kół i zapewniając pełną kontrolę nad motocyklem nawet w ekstremalnych sytuacjach.
Przejrzysty, doskonale czytelny, nowoczesny wyświetlacz TFT SRK 125 S dostarcza wszystkich istotnych i niezbędnych danych. Wyświetla aktualną prędkość, obroty, licznik przebiegu, zawartość zbiornika, czas jazdy, a także zawiera wskaźnik włączonego biegu. W trybie dzień/noc wyświetlacz automatycznie dostosowuje się do oświetlenia otoczenia.
Oprócz panelu TFT w kokpicie zintegrowane jest takż łagowarka z
gniazdem USB-A i USB-C. Za ich pomocą można na ładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB posiadają oczywiście wodoodporną gumową osłonę.
Odwrócony widelec o średnicy 35 mm i skoku amortyzatora 110,5 mm uzupełnia pakiet orientacji sportowej, łącząc komfort i dynamiczną jazdę.Zastosowanie odwróconego widelca o takich parametrach gwarantuje precyzyjne prowadzenie i doskonałą amortyzacje i zwiększa czułość tłumienia, co przekłada się na wyższy komfort jazdy i lepszą przyczepność przedniego koła.
Konstrukcja tylnej części motocykla oraz plastiki pod siedzeniami nawiązują do całej maszyny – czyli minimalistycznymi kształtami i technologią LED tylnego oświetlenia i kierunkowskazów.
Nowoczesna technologia świateł LED reflektora głównego, świateł kierunkowskazów i świateł tylnych jest łatwa w utrzymaniu i zapewnia optymalną widoczność oraz doskonale oświetlone drogi o zmierzchu i w ciemności.Minimalistyczne kształty tylnej części, charakteryzujące się ostrymi liniami i brakiem zbędnych ozdobników, nadają motocyklowi dynamiczny i nowoczesny wygląd.
Silnik: Pojemność: 125 cm3
Typ: Czterosuwowy, chłodzony cieczą, SOHC, 4 zawory
Moc: 15 KM (11 kW) przy 9500 obr./min
Moment obrotowy: 12 Nm przy 7000 obr./min
Zapłon: Elektroniczny
Rozruch: Elektryczny
Układ napędowy: Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Napęd: Łańcuch
Układ hamulcowy: Przedni: Tarcza hamulcowa 260 mm, zacisk dwutłoczkowy z ABS
Tylny: Tarcza hamulcowa 240 mm, zacisk jednop tłoczkowy z ABS
Zawieszenie: Przednie: Upside-down
Tylne: Sprężyna teleskopowa tłumiona olejem
Wymiary i Masa: Długość: 1970 mm
Szerokość: 785 mm
Wysokość: 1070 mm
Rozstaw osi: 1345 mm
Wysokość siedzenia: 790 mm
Masa własna: 143 kg (z ABS)
Wyposażenie: Oświetlenie LED
Wyświetlacz LCD
Dwuczęściowe siedzenie
Stalowa, podwójna rama kołyskowa
Hamulce ABS
10-litrowy zbiornik paliwa
Pojazd dostarczany uruchomiony na kołach, po dokonaniu pierwszego obowiązkowego przeglądu technicznego, z kompletem dokumentów gotowych do rejestracji
Wraz z pojazdem dostarczamy podbitą gwarancję i instrukcją pojazdu w jęz. polskim.
Gwarancja 24m-ce na terenie Polski.