Cięgna sprzęgła są dostarczane przez producentów z różnych krajów. 99% asortymentu produkowane jest w Europie.
Cięgna wykonano bardzo starannie z wysokiej klasy materiałów.
Niektóre z nich mogą być dłuższe od oryginalnych o max. 45 mm.
Aby cięgna pracowały lekko i przez długi czas należy je systematycznie konserwować poprzez smarowanie za pomocą preparatów zawierających teflon lub silikon. Obie substancje posiadają właściwości smarujące i hydrofobowe, co w dużym stopniu zabezpiecza cięgna przez powstawaniem ognisk korozji, która jest przyczyną ponad 90% wszystkich awarii. Konserwacje należy dokonywać średnio co pół roku, ale najważniejsze jest przesmarowanie cięgien przed zimowym postojem.
- Kawasaki ER-6F 650 A EX650AAA 2006
- Kawasaki ER-6F 650 A EX650AAA 2006
- Kawasaki ER-6F 650 A EX650AAA 2007
- Kawasaki ER-6F 650 A EX650AAA 2007
- Kawasaki ER-6F 650 A EX650AAA 2008
- Kawasaki ER-6F 650 A EX650AAA 2008
- Kawasaki ER-6F 650 B ABS EX650ABA 2006
- Kawasaki ER-6F 650 B ABS EX650ABA 2006
- Kawasaki ER-6F 650 B ABS EX650ABA 2007
- Kawasaki ER-6F 650 B ABS EX650ABA 2007
- Kawasaki ER-6F 650 B ABS EX650ABA 2008
- Kawasaki ER-6F 650 B ABS EX650ABA 2008
- Kawasaki ER-6N 650 A ER650AAA 2005
- Kawasaki ER-6N 650 A ER650AAA 2005
- Kawasaki ER-6N 650 A ER650AAA 2006
- Kawasaki ER-6N 650 A ER650AAA 2006
- Kawasaki ER-6N 650 A ER650AAA 2007
- Kawasaki ER-6N 650 A ER650AAA 2007
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS ER650ABA 2005
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS ER650ABA 2005
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS ER650ABA 2006
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS ER650ABA 2006
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS ER650ABA 2007
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS ER650ABA 2007
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS ER650ABDA 2008
- Kawasaki ER-6N 650 B ABS ER650ABDA 2008