Sprzęgło do pojazdów z manualną skrzynią biegów 4T.
Oferowane sprzęgło posiada lepsze parametry cierne, dlatego zakładając je zyskuje się poprawę o ok 15% osiągów w stosunku do innych sprzęgieł. Długość okładzin jest większa, a tym samym większa jest powierzchnia tarcia.
Sprzęgło jest lżejsze co przekłada się na zwiększenie przyśpieszenia.
Sprzęgło kompletne z dociskiem.
Przed zakupem proszę porównać czy część oryginalna jest tego samego typu. Zdarzają się modyfikacje z zupełnie innymi podzespołami.
PARAMETRY:
- Średnica zewnętrzna zębatki [mm]: 36
- Ilość zębów: 18
- Średnica wewnętrzna tulei [mm]: 17
- Łożysko: 6000 P5
- ZASTOSOWANIE: do motorowerów 4T z manualną skrzynią biegów, z silnikami 139FMB / 147FMD / 152FMH
- Najczęściej stosowana w:
- Barton Fighter
- Barton Ranger
- Barton Sprint
- Barton Volcano
- Barton TZR
- Benzer Aston
- Benzer GSR
- Benzer Xcross
- Benzer Shaft
- Benzer Texas
- Benzer Yankee
- Benzer Arco
- Benzer Bolt
- Benzer Rapid
- Benzer WS
- Ferro 901 - 4
- GB Motors Mustang
- GB Motors Spark
- GB Motors Street
- Junak 901
- Junak 901 RS
- Junak 901 Sport
- Junak 902
- Junak 903 Race
- Kingway King
- Kingway Naked
- Kingway Street
- Kingway Yamasaki
- Kinroad Chopper
- Leone Diavolo
- Leone RK 50
- Magnus Jolly
- Magnus Nitrox
- Magnus Viaggio
- Magnus WJ50
- Mondo Baxter
- Mondo Raider
- Motobi Łoś
- Peda Mars 50
- Romet Arrow Fly
- Romet C1
- Romet Caffe 50
- Romet CRS 50
- Romet Ogar 50
- Romet Ogar 900
- Romet Ogar Racing
- Romet RR
- Romet RS
- Romet Zetka
- Romet ZK50
- Romet Z 50
- Router A500
- Router WS 50
- Toros el Classico
- Toros M50
- Ventus King
- Ventus Street
- Ventus XZF
- Ventus Cadet
- Ventus GRS
- Ventus King
- Ventus Natio
- Ventus Street
- Ventus XZF
- Zipp Pro GT
- Zipp Manic
- Zipp Neken
- Zipp Pro 50
- Zipp Pro 50 RR
- Zipp Ranger
- Zipp Salmo
- Zipp Shock
- Zipp Xrace
- Zipp ZV50
- Zumico GR 500
- Zumico GR 1100
- oraz inne mini crossy, motorowery, quady ATV 50/70/110