Cięgno ssania
Typowa część zamiennikowa odpowiadająca jakości oryginalnych części stosowanych przez producentów skuterów i motocykli. Cechuje ją duża wytrzymałość, stosunkowo duża odporność na zużycie oraz zaawansowana technika wykonania. Zestaw wysokiej jakości, którego zaletą jest bardzo dobra cena.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relację jakości do ceny. W naszej ofercie znajdują się motocyklowe cięgła hamulca, gazu, sprzęgła i ssania. Większość produkcji odbywa się w zakładach zlokalizowanych w Japonii. Dotyczy to głównie tych referencji, które są kierowane również na pierwszy montaż. Cześć produkcji pod nazwą HI-TECH jest realizowana w Europie.
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1985
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1985
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1986
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1986
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1987
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1987
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1988
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1988
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1989
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1990
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1991
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1992
- BMW R 65 3Serie monolever 247 1993
- BMW R 80 R 247E 1991
- BMW R 80 R 247E 1992
- BMW R 80 R 247E 1993
- BMW R 80 R 247E 1994
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1984
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1985
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1986
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1987
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1988
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1989
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1990
- BMW R 80 RT/2 Monolever 247 1991
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1991
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1991
- BMW R 80 RT/2 Monolever 247 1992
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1992
- BMW R 80 RT/2 Monolever 247 1993
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1993
- BMW R 80 RT/2 Monolever 247 1994
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1994
- BMW R 80 RT/2 Monolever 247 1995
- BMW R 80 RT/2 monolever 247 1995
- BMW R 80 GS paralever 247E 1987
- BMW R 80 GS paralever 247E 1988
- BMW R 80 GS paralever 247E 1989
- BMW R 80 GS paralever 247E 1990
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1990
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1990
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1991
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1992
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1993
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1994
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1994
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1995
- BMW R 80 GS/2 paralever 247E 1995
- BMW R 80 GS/2 Last Edition paralever 247E 1996
- BMW R 80 GS/2 Last Edition paralever 247E 1996
- BMW R 80 GS/2 Last Edition paralever 247E 1997
- BMW R 80 GS/2 Last Edition paralever 247E 1997
- BMW R 80 GS/2 Last Edition paralever 247E 1998
- BMW R 80 GS/2 Last Edition paralever 247E 1998
- BMW R 80 R Mystic 247E 1994
- BMW R 80 GS PD Paris Dakar paralever 247E 1990
- BMW R 80 GS PD Paris Dakar paralever 247E 1990
- BMW R 80 GS PD Paris Dakar paralever 247E 1991
- BMW R 80 GS PD Paris Dakar paralever 247E 1992
- BMW R 80 GS PD Paris Dakar paralever 247E 1993
- BMW R 100 RS/2 monolever 247 1986
- BMW R 100 RS/2 monolever 247 1987
- BMW R 100 RT/2 monolever 247 1987
- BMW R 100 RS/2 monolever 247 1988
- BMW R 100 RT/2 monolever 247 1988
- BMW R 100 RS/2 monolever 247 1989
- BMW R 100 RT/2 monolever 247 1989
- BMW R 100 RS/2 monolever 247 1990
- BMW R 100 RT/2 monolever 247 1990
- BMW R 100 RS/2 monolever 247 1991
- BMW R 100 RT/2 monolever 247 1991
- BMW R 100 RS/2 monolever 247 1992
- BMW R 100 RT/2 monolever 247 1992
- BMW R 100 RT/2 monolever 247 1993
- BMW R 100 RT/2 Classic monolever 247 1994
- BMW R 100 RT/2 Classic monolever 247 1995
- BMW R 100 RT/2 Classic monolever 247 1996