Klocki hamulcowe TRW/Lucas serii SH (Sinter Street).
Klocki przeznaczone do zacisków tylnych w motocyklach turystycznych i sportowo-turystycznych. Mieszanka spieków metalicznych gwarantuje zadowalającą siłę hamowania podczas normalnej jazdy. Bardzo szybko docierają się stając się doskonałym zamiennikiem klocków oryginalnych.
Klocki SH sprawują się bardzo dobrze we wszystkich warunkach klimatycznych i pogodowych. Efekt fadingu (zanik siły hamowania wraz ze wzrostem temperatury) został właściwie wyeliminowany. Idealne czucie hamulca przez kierowcę, dzięki szybkiej reakcji klocka na naciśnięcie dźwigni.
Klocki przeznaczone do używania na drogach publicznych (posiadają homologację ABE)
Klocki hamulcowe TRW/Lucas serii ALLROUND ORGANIC.
Klocki zarówno do przednich jak i tylnych zacisków motocyklowych. Organiczna mieszanina cierna przeznaczona do wszystkich motocykli używanych w ruchu na drogach publicznych (posiadają homologację ABE). Klocki przeznaczone do spokojnej jazdy średnio obciążonym pojazdem.
Płytki lakierowane na czarno. Klocki dobrze współpracują z wszystkimi rodzajami tarcz hamulcowych. Ten typ wykorzystuje technologię NSR - opatentowana technologia połączenia materiału ciernego klocków z metalową płytką wyposażoną w specjalną strukturę małych haków, które nierozerwalnie łączą się z materiałem ciernym. Daje to maksimum bezpieczeństwa, trwałość i wysokie osiągi nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
- Honda CBF 1000 A ABS 2006 102/98 PS, 75/72 kW
- Honda CBF 1000 A ABS 2007 102/98 PS, 75/72 kW
- Honda CBF 1000 A ABS 2008 102/98 PS, 75/72 kW
- Honda CBF 1000 A ABS 2009 102/98 PS, 75/72 kW
- Honda CBF 1000 A ABS 2010 102/98 PS, 75/72 kW
- Honda CBF 1000 A ABS 2011 102/98 PS, 75/72 kW
- Honda CBF 1000 A ABS 2012 102/98 PS, 75/72 kW