Automat stopu - czujnik
JMT (JM Technics) to linia produktów dedykowanych dla motocykli.
Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje.
Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.
Cena dotyczy jednej sztuki.
Czujnik znajduje zastosowanie w pojazdach z poniższej listy - zalecamy skorzystać z przyporządkowania
UWAGA NA TANIE CHIŃSKIE ZAMIENNIKI KTÓRE MOGA WYRZĄDZIC POWAŻNE SZKODY !!!
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
- Vespa 100 100 V9B1T 1978- 1984
- Vespa 100 100 Sport V9B1T 1983- 1987
- Vespa 90 90 V9A1T 1967
- Vespa 90 90 V9A1T 1968- 1981
- Vespa 90 90 V9A1T 1982- 1984
- Vespa ET3 125 VMB1T 1976- 1983
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy V5B3T 1975- 1983
- Vespa N 50 Special trzybiegowy V5B1T 1972- 1975
- Vespa N 50 Special czterobiegowy V5B3T 1975- 1983
- Vespa N 50 Special czterobiegowy Heavy Duty V5B3T 1972- 1980
- Vespa N 50 Spezial 4er Blinkanlage V5B3T 1975- 1983
- Vespa PK 125 VMX1T 1982- 1985
- Vespa Primavera 125 VMA2T 1967- 1982
- Vespa R 50 V5A1T 1969- 1983
- Vespa Revival 50 V5R1T 1991- 1993
- Vespa S 50 V5SA1T 1968- 1982
- Vespa Sprinter 50 SR V5SS1T 1971- 1975
- Vespa SR 50 V5SS2T 1975- 1979