Firma TRW Automotive (dawniej LUCAS) jest jednym z większych producentów podzespołów motocyklowych i samochodowych na świecie. Łącznie zatrudnia ponad 63 tys. osób w ponad 20 krajach (w tym w Polsce) i realizuje obroty powyżej 13 mld. dolarów rocznie.
TRW zasłynął z produkcji pierwszego tarczowego układu hamulcowego. W naszej ofercie znajdują się elementy sprzęgieł motocyklowych, komponenty układu hamulcowego (w tym klocki i tarcze hamulcowe), kierownice i niektóre inne, drobne podzespoły elektryczne i zawieszeniowe.
Cena dotyczy pary - 2 sztuki.
Klocki przeznaczone do stosowania w ekstremalnych warunkach błotnych i piaszczystych w motocyklach cross, enduro oraz pojazdach klasy ATV. Dzięki dopasowanej mieszance złe warunki (głównie woda i błoto) nie pogarszają siły hamowania i czucia hamulca.
Klocki przeznaczone również do jazdy na drogach publicznych (certyfikat ABE).
- AJP PR3 125 Enduro 2013- 2015
- AJP PR3 125 Enduro City Sport 2013- 2015
- AJP PR3 125 Enduro City Trail 2013- 2015
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2013- 2015
- AJP PR3 125 Enduro Trail 2013- 2015
- AJP PR3 125 Enduro Ultrapassar 2013- 2015
- AJP PR3 125 Supermoto 2013- 2015
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2013
- AJP PR3 240 Enduro 2013
- AJP PR3 240 Enduro 2014
- AJP PR3 240 Enduro 2015
- AJP PR3 240 Enduro Pro 2013- 2014
- AJP PR3 240 Enduro Pro 2015
- AJP PR3 240 Enduro Ultrapassar 2013- 2015
- AJP PR3 240 MX PRO 2013- 2014
- AJP PR3 240 MX PRO 2015
- AJP PR3 240 Supermoto 2014
- AJP PR3 240 Supermoto 2015
- AJP PR4 125 Enduro 2013- 2015
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2013- 2015
- AJP PR4 125 Enduro Pro Special Edition 2013
- AJP PR4 125 Supermoto 2013- 2015
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2013
- AJP PR4 125 Trial 2013- 2014
- AJP PR4 240 Enduro 2013
- AJP PR4 240 Enduro 2014
- AJP PR4 240 Enduro 2015
- AJP PR4 240 Enduro Extreme 2013
- AJP PR4 240 Enduro Extreme 2014
- AJP PR4 240 Enduro Extreme 2015
- AJP PR4 240 Enduro Pro 2014
- AJP PR4 240 Enduro Pro 2015
- AJP PR4 240 Supermoto 2014
- AJP PR4 240 Supermoto 2015
- AJP PR4 240 Trial 2013
- AJP PR4 240 Trial 2014- 2015
- AJP PR5 250 i Enduro 2010- 2011
- AJP PR5 250 i Enduro 2012
- AJP PR5 250 i Enduro 2013
- AJP PR5 250 i Enduro 2014
- AJP PR5 250 i Enduro 2015
- AJP PR5 250 i Enduro Extreme 2013- 2014
- AJP PR5 250 i Enduro Extreme 2015
- AJP PR5 250 i Supermoto 2010- 2012
- AJP PR5 250 i Supermoto 2013- 2015
- AJP PR5 250 i Trial 2013- 2015
- Derbi Mulhacen 125 2007
- Derbi Mulhacen 125 2008
- Derbi Mulhacen 125 2009
- Derbi Mulhacen 125 2010
- Derbi Senda 125 Cross City 2009
- Derbi Senda 125 Cross City 2010
- Derbi Senda 125 Cross City 2011
- Derbi Senda 125 Cross City 2012- 2016
- Derbi Senda 125 Terra 2008
- Derbi Senda 125 Terra 2009- 2014
- Derbi Senda 125 Terra Adventure 2008- 2016
- Gas Gas EC 250 F 4T Cami 2014- 2016
- HM-Moto CRE B 125 RR 2T Baja 2011- 2013
- Honda CRF 250 L 2013- 2014
- Honda CRF 250 L 2015- 2016
- Honda CRF 250 M 2014
- Honda CRF 250 M 2015- 2016
- Honda CRF 250 LA ABS 2017- 2018
- Honda CRF 250 LA ABS 2019
- Honda CRF 250 RLA Rally ABS 2017
- Honda CRF 250 RLA Rally ABS 2018
- Honda CRF 250 RLA Rally ABS 2019
- Honda PCX 125 A 2018- 2019
- Motorhispania Duna 125 Supermotard 2013
- Motorhispania Duna 125 Supermotard 2014
- Motorhispania Ranger 125 LC 2014
- Rieju Tango 125 2011
- Rieju Tango 125 2012
- Rieju Tango 125 2013- 2016
- Rieju Tango 250 2012
- Rieju Tango 250 2013- 2016
- Rieju Tangoo 50 Koła odlewane 2015- 2017