Klocki hamulcowe EBC FA036V
EBC Brakes to marka wiodącego światowego producenta elementów hamulcowych firmy Europian Friction Industries Ltd., skupiającej cztery duże fabryki, zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytanii i jednej w USA. EBC posiada największą na świecie ofertę elementów hamulcowych do wszelkich pojazdów, w tym do motocykli i pojazdów klasy ATV.
EBC V - kolor czerwony. Klocki te są przeznaczone do używania w motocyklach turystycznych i turystyczno-sportowych zarówno na przód jak i na tył. Zawartość miedzi w okładzinie zredukowano do 30% co pozwoliło na zachowanie korzystnych cech klocków sintermetalowych (głównie chodzi tu o minimalną skłonność do fadingu) przy jednoczesnym obniżeniu stopnia zużycia klocków i tarcz. Klocki typu "V" stworzono z myślą o kierowcach motocykli o większej masie, pokonujących duże dystanse spokojnym stylem jazdy.
Pasuje do:
- Kawasaki Z 500 B 1979 50 PS, 37 kW
- Kawasaki Z 500 B 1980 50 PS, 37 kW
- Kawasaki Z 650 C 1979- 1980 67/50 PS, 49/37 kW
- Kawasaki Z 650 SR 1979 65/50 PS, 48/37 kW
- Kawasaki Z 650 SR 1980 65/50 PS, 48/37 kW
- Kawasaki Z 1000 A 1977 85 PS, 63 kW
- Kawasaki Z 1000 A 1978- 1979 85 PS, 63 kW
- Kawasaki Z 1000 MK2 1979 95 PS, 70 kW
- Kawasaki Z 1000 MK2 1980 95 PS, 70 kW
- Kawasaki Z 1000 MK2 1980 95 PS, 70 kW
- Kawasaki Z 1000 ST 1979 97 PS, 71 kW
- Kawasaki Z 1000 ST 1980 97 PS, 71 kW
- Kawasaki Z 1000 H Wtrysk 1980 96 PS 71 kW
- Kawasaki Z 1300 A 1981 120/100 PS, 88/74 kW
- Kawasaki Z 1300 A 1979 120/100 PS, 88/74 kW
- Kawasaki Z 1300 A 1980 120/100 PS, 88/74 kW
- Kawasaki Z 1300 A 1982 120/100 PS, 88/74 kW
- Kawasaki Z 1300 A 1983 120/100 PS, 88/74 kW
- Kawasaki Z/ZG 1300 A DFI 1984- 1985 100 PS, 74 kW
- Kawasaki Z/ZG 1300 A DFI 1986 100 PS, 74 kW
- Kawasaki Z/ZG 1300 A DFI 1987 100 PS, 74 kW
- Kawasaki Z/ZG 1300 A DFI 1988 100 PS, 74 kW
- Kawasaki Z/ZG 1300 A DFI 1989 100 PS, 74 kW
- Kawasaki Z1R 1000 D 1978 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 500 E 1979 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 550 E Koła odlewane 1978 49 PS, 36 kW
- Suzuki GS 550 E Koła odlewane 1979 49 PS, 36 kW
- Suzuki GS 550 L Koła odlewane 1980 48 PS, 35 kW
- Suzuki GS 550 E Koła odlewane 1980 49 PS, 36 kW
- Suzuki GS 550 T Koła odlewane 1981 49 PS, 36 kW
- Suzuki GS 550 EG Gussrad Red Suzi 1980 49 PS, 36 kW
- Suzuki GS 550 M Katana 1981- 1983 50 PS, 37 kW
- Suzuki GS 550 M Katana z Anti Dive 1982- 1983 50 PS, 37 kW
- Suzuki GS 550 Koła szprychowane 1978 49 PS, 36 kW
- Suzuki GS 550 Koła szprychowane 1979 49 PS, 36 kW
- Suzuki GS 550 D Koła szprychowane 1980 49 PS, 36 kW
- Suzuki GS 650 G Katana 1981- 1982 73 PS, 54 kW
- Suzuki GS 650 G Katana z Anti Dive 1982 73 PS, 54 kW
- Suzuki GS 750 L 1979 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 750 E Koła odlewane 1978 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 750 E Koła odlewane 1979 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 750 Koła szprychowane 1977 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 750 Koła szprychowane 1978 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 750 Koła szprychowane 1979 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 750 D Koła szprychowane 1977 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 750 D Koła szprychowane 1978 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 750 D Koła szprychowane 1979 63 PS, 46 kW
- Suzuki GS 850 G 1984 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 G 1985 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 G 1986 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 G 1979 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 GL 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 G 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 GL 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 G 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 1000 L 1979 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 G 1980 91 PS, 67 kW
- Suzuki GS 1000 GL 1981 91 PS, 67 kW
- Suzuki GS 1000 G 1981 91 PS, 67 kW
- Suzuki GS 1000 E Koła odlewane 1978 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 H Koła odlewane 1978 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 E Koła odlewane 1979 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 H Koła odlewane 1979 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 E Koła odlewane 1980 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 H Koła odlewane 1980 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 Koła szprychowane 1978 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 Koła szprychowane 1979 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 Koła szprychowane 1980 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1000 S Sport 1979 90 PS, 66 kW
- Suzuki GS 1100 G 1986 94 PS, 69 kW
- Suzuki GS 1100 G 1984- 1985 94 PS, 69 kW
- Suzuki GSX 400 FE Katana 1981- 1983 42 PS, 31 kW
- Suzuki GSX 750 L 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 L 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 E Koła odlewane 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 E Koła odlewane 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 E Koła odlewane 1982- 1983 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 EG Gussrad Silver Suzi 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 ES Półowiewka 1983- 1984 86 PS, 63 kW
- Suzuki GSX 750 ES Półowiewka 1985 86 PS, 63 kW
- Suzuki GSX 750 ES Półowiewka 1986 90 PS, 66 kW
- Suzuki GSX 750 S Katana 1982- 1984 82 PS, 60 kW
- Suzuki GSX 750 Koła szprychowane 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 Koła szprychowane 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 EF Pełna owiewka 1984- 1986 86 PS, 63 kW
- Suzuki GSX 1100 L 1980 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 E Anti Dive 1983 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 E Koła odlewane 1980 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 E Koła odlewane 1981 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 E Koła odlewane 1982 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 EX Koła odlewane 1983 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 ES Półowiewka 1983 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 S Katana 1982- 1984 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 Koła szprychowane 1980 100 PS, 74 kW
- Suzuki GSX 1100 Koła szprychowane 1981 100 PS, 74 kW