-
Kolor:
Stalowy
-
Rodzaj:
X-Ring
-
Rozmiar:
530
-
Ilość ogniw:
104
-
Zapięcie:
Zakuwka
Łańcuch napędowy DID 530 VX/104 otwarty z zakuwką
- Producent:
- DID



*dotyczy wyłącznie przesyłek paczkomatowych InPost
Szybkie płatności on-line

Płatności PayPo - kup i zapłać później!

Motocyklowe łańcuchy napędowe DID są produkowane przez jednego z najbardziej zasłużonych japońskich producentów łańcuchów firmę Daido Kogyo, których produkty trafiają w wielu przypadkach na pierwszy montaż głównie do motocykli produkcji japońskiej. Łańcuchy DID w wielu przypadkach są stosowane przez teamy wyścigowe jako podstawowe wyposażenie motocykli uczestniczących w zawodach sportowych.
DANE:
- Rozmiar : 530
- Długość : 104 Ilość ogniw
- Rodzaj uszczelnienia : X-Ring
- Producent : DID
- Typ : VX
- Rodzaj : Otwarty
- Wytrzymałość (kg) : 4180 kg
- Kolor płytki zewn. : Stalowy
- Kolor płytki wewn. : Stalowy
- Max. poj. silnika : 3800
- Ogniwo łączące (typ) : Nit drążony
Pasuje do:
- Ducati Indiana 650 1986- 1987
- Ducati Indiana 750 1986- 1990
- Ducati Supersport 750 SS 1973- 1974
- Honda CB 650 C Custom 1980
- Honda CB 650 C Custom 1980
- Honda CB 650 C Custom 1981
- Honda CB 650 C Custom 1981
- Honda CB 650 SC Custom 1982- 1983
- Honda CB 650 SC Custom 1982- 1983
- Honda CB 750 C Custom 1981- 1983
- Honda CB 1100 R 1981
- Honda CB 1100 R 1982
- Honda CB 1100 R 1983
- Honda CB 1100 F Bol d’Or 1983- 1984
- Honda CBX 550 F Supersport 1982- 1984
- Honda CBX 550 F2 Supersport 1982- 1984
- Kawasaki KH 400 A 1976
- Kawasaki KH 400 A 1977- 1978
- Kawasaki Z 400 F 1984
- Kawasaki Z 440 A Ltd 1980
- Kawasaki Z 440 A Ltd 1981
- Kawasaki Z 440 A Ltd 1982- 1983
- Kawasaki Z 550 F 1982- 1983
- Kawasaki Z 550 H GP 1982
- Kawasaki Z 550 H GP 1983
- Kawasaki Z 550 H GP 1983
- Kawasaki Z 650 SR 1979
- Kawasaki Z 650 SR 1980
- Kawasaki ZR 550 A 1983
- Suzuki GS 400 E Koła odlewane 1978
- Suzuki GS 400 E Koła odlewane 1979- 1983
- Suzuki GS 400 Koła szprychowane 1977
- Suzuki GS 400 Koła szprychowane 1978
- Suzuki GS 400 Koła szprychowane 1979- 1983
- Suzuki GS 450 S 1980
- Suzuki GS 450 S 1980
- Suzuki GS 450 S 1981
- Suzuki GS 450 S 1981
- Suzuki GS 450 T 1981- 1983
- Suzuki GS 450 TU 1981- 1983
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1980
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1980
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1981
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1981
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1980
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1980
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1981
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1981
- Suzuki GSX 400 E 1980
- Suzuki GSX 400 S 1980
- Suzuki GSX 400 E 1980
- Suzuki GSX 400 S 1980
- Suzuki GSX 400 E 1981
- Suzuki GSX 400 S 1981
- Suzuki GSX 400 E 1981
- Suzuki GSX 400 S 1981
- Suzuki GSX 400 FE Katana 1981- 1983
- Suzuki GT 380 1973
- Suzuki GT 380 1974
- Suzuki GT 380 1975
- Suzuki GT 380 1976
- Suzuki GT 380 1977- 1979
- Suzuki GT 750 1977- 1979
- Yamaha XJ 550 1981- 1982
- Yamaha XJ 550 1983- 1984
- Yamaha XS 400 1980
- Yamaha XS 400 1981
- Yamaha XS 400 1982
- Yamaha XS 650 1975- 1976
- Yamaha XS 650 1977- 1978
- Yamaha XS 650 1979
- Yamaha XS 650 1980
- Yamaha XS 650 1981- 1983
- Yamaha XS 650 SE Special 1981- 1983
- Yamaha XS 650 SE US Custom 1980
