Wysokowydajny olej silnikowy JMC MAXX 20W-50 TWIN HC- synt, opracowany specjalnie do stosowania w chłodzonych powietrzem 2-cylindrowych 4-suwowych motocyklach ze sprzęgłem pracującym w mokrej kąpieli olejowej. Bazę olejową poddaje się procesowi hydrocrackingu (HC), co czyni produkt finalny zbliżony parametrami do olejów syntetycznych, przy zachowaniu niewysokiej ceny produktu.
Wyjątkowy poziom lepkości i nowoczesny system dodatków uszlachetniających zapewniają wysoki poziom wydajności i bezpieczną ochronę.
Ze względu na dostosowaną pozycję lepkościową oraz wysoką stabilność termiczną nadaje się szczególnie do silników motocyklowych chłodzonych powietrzem. Spełnia również surowe wymagania normy JASO MA2 dotyczące wartości tarcia i zapewnia najlepszą wydajność sprzęgła.
- wysoka ochrona silnika i skrzyni biegów przed zużyciem i korozją
- stabilny film smarowy nawet przy bardzo gorącym oleju i bardzo dużych obciążeniach
- wyjątkowo stabilny na ścinanie - "Stay-in-Grade
- najlepsze osiągi sprzęgła dzięki bardziej rygorystycznym wymaganiom JASO MA2
- wysoka ochrona przed utlenianiem dzięki wyselekcjonowanym olejom syntetycznym HC i specjalnym dodatkom uszlachetniającym
- mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi, jak i syntetycznymi olejami motocyklowymi.
Dane techniczne:
- Przeznaczenie : Silnik
- Lepkość : 20W50
- Producent : JMC
- Typ : 4T
- Rodzaj : Syntetyczne i półsyntetyczne
- Specyfikacja JASO : MA2
- Specyfikacja API : SL
- Opakowanie : 4 l
Producent: JMC
JMC (JM Chemie) to linia środków smarnych, chemii warsztatowej i kosmetyków do samochodów, motocykli i skuterów.
Oleje JMC odpowiadają wysokim wymaganiom producentów silników motocyklowych, a także spełniają rygorystyczne normy środowiskowe. Ich bardzo korzystna cena wynika z faktu, iż są to profesjonalne środki smarne wykorzystywane głównie w warsztatach motocyklowych, zatem w cenie produktu finalnego nie jest ukryta tzw. opłata marketingowa, kierowana na wsparcie sprzedaży detalicznej.
Kraj pochodzenia: Niemcy.