Cylinder Naraku Sport 2T o pojemności 70ccm/silnik Morini

  • Dostępność: Pytaj o dostępność
  • Kod produktu: NK102.30

422 Dostępny

Cena: 422 zł

kpl.

przechowalnia

Koszt dostawy od 0 zł

Darmowa dostawa od 99zł

Szybkie płatności on-line

szybkie płatności
Zakupy na raty

Szybkie zakupy on-line. Decyzja w 15 minut

Pojazdy o pojemności pow. 125cm3 nie podlegają kredytowaniu

Cena w sklepie stacjonarnym może się różnić od ceny w sklepie internetowym

  • Placeholder
  • Placeholder

Żeliwny i wytrzymał cylinder firmy Naraku do skuterów 2T z silnikiem Morini zwiększający pojemność silnika do 70ccm (średnica tulei 47mm).
Wymiana cylindra to najprostsza metoda zwiększenia mocy skutera o standardowych pojemnościach 50ccm. Idealne wybór jeśli chodzi o wymianę uszkodzonego cylindra lub jako dyskretny tuning. Maksymalna moc jaką można uzyskać wynosi aż 8KM

Jest to spory konkurent jeśli chodzi o dużo droższe zestawy Malossi Sport 70 czy chociażby Polini Sport 70. Generuje wysoki moment obrotowy od najniższych obrotów, dlatego bardzo polecamy je do codziennego użytku. Cylinder nie wymaga wymiany gaźnika  (choć zaleca się zastosowanie gaźnika o min. przekroju 17,5mm-19mm i zwiększenie dawki paliwa) oraz wału korbowego. Konieczna i zdecydowanie zalecana jest natomiast wymiana dyszy na większą- o 7-10%.

Pełną deklarowaną moc uzyskuje jednak po dopasowaniu odpowiednich elementów (gaźnik, sportowy tłumik, wariator, wał korbowy, sprzęgło).

Cylinder można stosować do fabrycznej głowicy jednak ze względu na znacznie wyższą kompresję mogą wystąpić problemy z korzystaniem z rozrusznika elektrycznego. Sugerujemy zastosowanie specjalnej głowicy Naraku dedykowanej do tego zestawu, która usunie ta niedogodność.
Zestaw nie zawiera głowicy- głowica dostępna osobno.
Dane techniczne:
  • Przeznaczenie: silnik 2T Morini
  • Materiał: żeliwo utwardzane
  • Typ chłodzenia: powietrze
  • Pojemność: 70 cm3
  • Średnica wewnętrzna tulei cylindra: 47 mm
  • Zakres uzyskiwanej mocy: 5-8KM (w zależności od zastosowanych dodatkowych elementów t.j. gaźnik, tłumik, sprzęgło, wariator itp)
  • Głowica: brak (nie ma konieczności jej wymiany z poj 50ccm)
  • Wymiar tłoka: 47,00/10/19,6

W komplecie:
  • cylinder
  • tłok
  • sworzeń tłoka 10mm
  • pierścienie
  • zabezpieczenia
  • uszczelki

Pasuje do:

Aprilia:
  • Habana >1999 (Morini Motor)
  • Mojito 50 (99-04) [Morini]
Atala:
  • Byte 50
  • Hacker 50 AC
  • Skeggia 50
Benelli:
  • 491 RR (od 2003) (Morini-Motor)
  • 491 RR Replica (od 2003) (Morini-Motor)
  • Naked 50 AC (od 2003) (Morini-Motor)
  • Pepe 50 (2003-2008) (Morini-Motor)
Derbi:
  • Vamos 50
Italjet:
  • Formula 50 AC
  • Torpedo 50
  • Velocifero 50
Malaguti:
  • Crosser 50
Pegasus:
  • Corona 50
  • R50X 50
  • Sky 50
Suzuki:
  • Address 50
  • AP 50
  • Estilete 50
  • Katana 50 AC (do 1999)
  • Katana 50 AC (od 1999)
  • Street Magic 50
TGB:
  • Akros 50
  • Bullet 50
  • Corona 50
  • Hawk 50
  • Laser 50
  • Meteorit 50
  • R50X 50
  • Sky 50
  • Pojemność:

    70

  • Typ:

    2T

  • Chłodzenie:

    Powietrze

  • Średnica cylindra (mm):

    47

  • Średnica sworznia tłoka (mm):

    10

  • Materiał:

    Żeliwo

weryfikator

Słowniczek motocyklowy

Oznaczenia, słówka i pojęcia używane w produktach

Placeholder
Schematy graficzne

Schematy graficzne skuterów, motocykli i motorowerów

Placeholder
Tabele rozmiarów

Sprawdź tabele rozmiarów odzieży, kasków i obuwia dostępnych w sklepie

Placeholder